S’obre la convocatòria dels 22ns Premis Ràdio Associació, referència dels mitjans audiovisuals en la nostra llengua

Ràdio Associació de Catalunya obre avui el període de presentació de candidatures dels 22ns Premis Ràdio Associació per reconèixer, un any més, la feina dels professionals i amateurs que han acompanyat l’oient durant el darrer any amb  emissions fetes entre el 17 d’abril de 2021 i el 18 de març del 2022, data en què finalitza el període de presentació dels treballs.

FITXA D’INSCRIPCIÓ

BASES

En els moments que vivim, la informació i la companyia segueixen sent fonamentals. Aquesta labor continuada i inesgotable es reflectirà en els Premis Ràdio Associació i Guardó 1924, com venim fent des de fa 22 anys.

Com sempre, la convocatòria s’adreça a tots els territoris de parla catalana, fent èmfasi en les diferents especificitats tecnològiques i humanes. Les quatre categories a les quals es poden presentar candidatures són:

• Millor Programa de Ràdio
    • Millor Programa de Ràdio Local
    • Innovació, tant en concepció com en format
    • Inclusió

Queden a criteri del jurat les propostes per al reconeixement:

• Millor Professional
    • Premi a l’Excel·lència
    • Guardó 1924, adreçat als treballs audiovisuals

El jurat, com en les anteriors edicions, el presideix Carles Solà i el formen Imma Tubella, Assumpció Maresma, Joan Manuel Tresserras i Jordi Margarit.

Anteriors convocatòries han premiat, entre d’altres: Antoni Bassas, Joaquim M. Puyal, Josep Cuní, Toni Clapés, Neus Bonet, Jordi Basté, Albert Om, Toni Soler, Manel Fuentes, Joan Barril, Miquel Calçada, Joel Joan, Carles Cuní, Sílvia Coppulo, Josep M. Bachs, Xavier Bosch, Manuel Borrell, Àlex Gorina, Xavier Graset, Josep M. Francino, Marta Romagosa, Joan M. Pou, Sergi Cutillas, Quim Masferrer, Jaume Nolla, Quim Monzó, Núria Ventura, Mònica Terribas, Anna Punsí, Maria Núria Revetlle, Benet Iñigo, Xavier Bundó, Marc Giró … i diferents programacions d’àmbit local.

Els interessats poden consultar les bases de la convocatòria i el formulari d’inscripció adjunt. Ràdio Associació de Catalunya, SCCL, dóna nom a aquests premis consolidats i de referència, que conserven la denominació de l’emissora que als anys 30 del segle passat, va ser també referent professional i tecnològic.