CRIDA ALS FAMILIARS dels fundadors de la radiodifusió a participar en els ACTES DEL CENTENARI

Ràdio Associació de Catalunya és una cooperativa que té per objecte vetllar per la radiodifusió catalana, hereva dels pioners de la ràdio. Actualment, a l’entitat ens trobem immersos en la preparació de la celebració del Centenari de la Ràdio, projecte que ens té molt entusiasmats i que ens està permetent redescobrir la història dels inicis de la ràdio, que paral•lelament és un tros d’història del nostre país.

Amb l’afany de transmetre aquesta il•lusió/interès, serveixi aquesta carta com a crida i invitació a tots els familiars dels qui van fer possible la fundació de Ràdio Barcelona i Ràdio Associació de Catalunya, com el meu besavi, Eduard Rifà i Anglada. VÍDEO.

Així doncs, ens alegraria molt que els familiars de Pau Llorens, Royston Saint Noble, Josep Maria Guillén García, Enrique Huet, Eduard Solá Guardiola, Luis Soler Serra, Enric Calvet i Pascual…i d’altres considerats pioners de la ràdio, reprenguessin el contacte amb la cooperativa a fi de poder compartir amb ells la celebració del centenari de la primera emissora de ràdio de la Península Ibèrica. Els interessats us podeu posar en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic info@radioassociacio.cat