Cartes des d’Alcalà-Meco de la presidenta Forcadell i la consellera Bassa

Amb pocs dies de diferència, el Consell Rector de Ràdio Associació ha rebut carta de la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, i de la consellera Dolors Bassa, ambdues privades de llibertat a la presó d’Alcalà-Meco. Les cartes són respostes a d’altres que la cooperativa va enviar fa unes setmanes. Totes dues mostren fermesa i serenor.

La carta de resposta de la presidenta Forcadell dóna les gràcies a tothom qui els envia cartes perquè “rebre cartes els hi mostra que no estan soles”. Diu que està “serena i tranquil.la” perquè “no ha comès cap delicte” i es mostra “fidel al parlament de Catalunya i a les persones que la van votar”. Forcadell parla de la situació que viuen com una “terrible injustícia” i recorda la seva presència a la gala dels Premis Ràdio Associació del 2016.

La consellera Bassa diu que l’experiència i la vivència de Ràdio Associació “de no defallir malgrat els esdeveniments, les pressions i la duresa de situacions passades és un exemple per la resistència”. Bassa diu que “des de la presó intentem resistir i mantener la fermesa i la serenor que tots i totes ens encomanem”.