Reconeixement de l’ACPC a les publicacions comarcals que estan d’aniversari

L’Associació Catalana de la Premsa Comarcal (ACPC) va aprofitar la celebració de la 9a Convenció de Premsa Comarcal feta dissabte passat a Esparreguera per celebrar la commemoració dels aniversaris d’algunes de les publicacions associades.

Per ordre d’edat, s’ha reconegut a Torelló Setmanari de La Vall del Ges (80 anys);  Segarra (70 anys); Llumiguia (70 anys); Revista Alella (55 anys); El Breny (40 anys); La Segarra (35 nys); Barret Picat (35 anys); L’informador de Martorell (35 anys); La Veu de Flix (35 anys); El Brogit (35 anys); L’Escalenc (35 anys); Des dels Quatre Cantons (35 anys); i 777 Comunica (25 anys).

La trobada també es va aprofitar per celebrar la 33a Assemblea de l’ACPC, en què es va destacar, d’acord a les dades de 2014, que els anunciants han incrementat la confiança en la premsa local amb un augment dels ingressos publicitaris.

Més informació.