L’ACR crea un premi universitari al millor treball final basat en l’àudio

L’Associació Catalana de Ràdio ha creat un premi universitari, dotat amb 3.000 €, al millor Treball Final de Grau (TFG) o Treball Final de Màster (TFM) en formats d’àudio, amb l’objectiu de fomentar la creació de continguts d’àudio especialment adreçats a les generacions més joves, i ajudar a professionalitzar l’alumnat universitari.

(COMUNICAT DE L’ACR). Els treballs hauran de tenir l’àudio, en qualsevol de les seves expressions, com a suport. El jurat valorarà especialment aquells continguts que siguin adreçats a l’audiència infantil o juvenil, i que aprofiti tots els recursos expressius sonors, en qualsevol gènere, format i temàtica. La llengua emprada al treball ha de ser el català. Pot ser un treball de contingut sonor únic o seriat, del qual caldrà presentar un pilot. Els treballs han de ser inèdits i d’autoria pròpia.

Les bases del premi estan disponibles en el següent document: Bases Premi Associació Catalana de Radio al millor treball final basat en àudio