La Fundació de James W. Foley edita una guia per a estudiants de periodisme sobre els riscos d’informar de conflictes

L’Escola Medill de Periodisme de la Universitat Northwestern i la Fundació James W. Foley  -creada en memòria del periodista nord-americà mort per ISIS fa dos anys- acaben de publicar una guia per ensenyar els fonaments del periodisme de conflictes a estudiants universitaris.

L’objectiu de la publicació és explicar als estudiants de periodisme dels riscos cada vegada més grans d’informar sobre les històries que passen a llocs de conflicte i que suposen situacions perilloses per al periodista, com són escenaris de terrorisme, disturbis violents, càrtels de la droga, règims inestables o crim organitzat. La guia explica als estudiants de periodisme que vulguin encarar la seva professió cap a aquests escenaris de risc com preparar-se davant aquestes situacions.

La guia també compta amb la col.laboració de l’associació Reporters sense Fronteres.

+INFORMACIÓ