Jordi Margarit, vicepresident de la nova junta de l’Associació Catalana de Ràdio

Aquest dimecres 27 de març, l’Associació Catalana de Ràdio (ACR) ha celebrat la seva assemblea ordinària anual amb l’aprovació de la nova junta de l’entitat. La junta estarà presidida a partir d’ara per Miquel Miralles, de Ràdio Teletaxi. Un dels seus vicepresidents serà Jordi Margarit, en representació de RAC1.

L’Assemblea General de l’Associació Catalana de Ràdio (ACR), que aplega la totalitat de la ràdio privada a Catalunya i que lidera l’audiència a Catalunya, ha renovat la seva junta directiva. La nova composició és la següent:

President: Miquel Miralles, Grup Tele Taxi

Vicepresident: Jaume Serra, SER a Catalunya

Vicepresident, Jordi Margarit, RAC1-Rac105

Vicepresident, Jordi Martí, Ràdio Ripoll

Vocal, Sergi Garcia, Grup Flaix

Vocal, Jordi Casoliva, COPE

Vocal, Enric Frigola, Ràdio Estel

Tresorer, Robert Serentill, Grup Segre

Secretari, Francesc Robert, Onda Cero

L’Assemblea General ha renovat el seu compromís de continuar treballant en diversos àmbits per al creixement i desenvolupament del sector. L’ACR prioritza el diàleg amb les diverses institucions amb competències sobre radiodifusió, mantenint-se atenta a l’evolució del mercat publicitari i continuant la lluita, des de diverses instàncies, contra l’augment de les emissions clandestines que interfereixen a les emissores legals i que generen una competència deslleial amb la seva oferta publicitària.

A la imatge, un moment de l’assemblea.